MASTERCLASS "Bioètica: quan la ciència no és suficient"

15 abril 2024
Masterclass

L'Institut Borja de Bioètica-URL organitza, en el marc del Màster Universitari en Bioètica, la masterclass en línia “Bioètica: quan la ciència no és suficient” que tindrà lloc el 22 de maig de 2024, a les 16.30 h.

La presentació de la masterclass anirà a càrrec de Francesc Torralba, doctor en filosofia, doctor en teologia, doctor en pedagogia i professor de l'Institut Borja de Bioètica-URL, i de Montserrat Esquerda, doctora en Medicina, pediatra, directora del Màster Universitari en Bioètica i directora de l'Institut Borja de Bioètica-URL.

Existeix una bretxa entre el que la ciència pot aconseguir i el que es considera èticament acceptable en l'àmbit de la biotecnologia i la medicina. Malgrat els avanços científics, hi ha preocupacions ètiques que han d'abordar-se per a garantir que l'aplicació d'aquestes tecnologies no violi principis ètics fonamentals, com la dignitat humana, la justícia i el respecte a l'autonomia individual.

INSCRIPCIÓ

INSCRIU-TE A L'ESDEVENIMENT i rebràs un correu amb l'enllaç per a seguir-la en línia a través de la plataforma Zoom.

Places limitades!.